Практичний психолог:
Ткаченко Олена Ігорівна.

/Files/images/109.jpg

Графік роботи
Дні тижня ДіагностикаКорекційні заняттяМетодична роботаПрийом батьків
Понеділок
8.30-10.00 10.00-12.00 8.00-8.30 16.00-16.30 13.00-16.00
ВівторокМетодичний деньМетодичний деньМетодичний деньМетодичний день
Середа8.30-10.0010.00-12.008.00-8.30
16.00-16.30
13.00-16.00
Четвер8.30-10.0010.00-12.00 8.00-8.30
16.00-16.30
13.00-16.00
П'ятниця8.30-10.0010.00-12.008.00-8.30
16.00-16.30
13.00-16.00

Психолог здійснює психолого-педагогічний супровід освітнього процесу з метою забезпечення нормального розвитку дитини (у відповідності з нормою розвитку у відповідному віці).

У функції шкільного психолога входить: психологічна діагностика; корекційно - розвивальна робота; консультування батьків і вчителів; психологічна освіта; психологічна профілактика.

Психологічна діагностика включає в себе проведення фронтальних (групових) та індивідуальних обстежень учнів за допомогою спеціальних методик. Діагностика проводиться за попереднім запитом вчителів або батьків, а також за ініціативою психолога з дослідницькою або профілактичною метою.

Корекційно-розвивальні заняття можуть бути індивідуальними і груповими. Заняття включають в себе різноманітні вправи: розвиваючі, ігрові, малюнкові та інші завдання – залежно від поставлених цілей і віку школярів.

Консультування батьків і вчителів– це робота за конкретним запитом. Психолог знайомить батьків або вчителів з результатами діагностики, дає певний прогноз, попереджає про те, які труднощі можуть у майбутньому виникнути у школяра в навчанні та спілкуванні; при цьому спільно виробляються рекомендації по вирішенню виникаючих проблем і взаємодії зі школярем.

Психологічне просвітництво полягає в тому, щоб знайомити вчителів і батьків з основними закономірностями й умовами сприятливого психічного розвитку дитини.

Всі перераховані вище функції шкільного психолога дозволяють дотримуватися в школі психологічні умови, необхідні для повноцінного психічного розвитку і формування особистості дитини, тобто служать цілям психологічної профілактики.

Робота шкільного психолога включає в себе методичну частину. Психолог повинен поглиблювати свої теоретичні знання, знайомитися з новими методиками. Психодіагностичний прийом вимагає вміння обробки та узагальнення отриманих даних. Шкільний психолог перевіряє на практиці нові методики і знаходить найбільш оптимальні прийоми практичної роботи.

Питання, з якими можна і потрібно звертатися до шкільного психолога:

1.Труднощі у навчанні;

2.Взаємини у класі ;

3. Взаємовідносини з батькам;

4. Вибір життєвого шляху;

5. Саморозвиток.

Кiлькiсть переглядiв: 83

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.