Практичний психолог:
Ткаченко Олена Ігорівна.
Дні тижня | Діагностика | Корекційні заняття | Методична робота | Прийом батьків |
Понеділок | 8.30-10.00 | 10.00-12.00 | 8.00-8.30 16.00-16.30 | 13.00-16.00 |
Вівторок | Методичний день | Методичний день | Методичний день | Методичний день |
Середа | 8.30-10.00 | 10.00-12.00 | 8.00-8.30 16.00-16.30 | 13.00-16.00 |
Четвер | 8.30-10.00 | 10.00-12.00 | 8.00-8.30 16.00-16.30 | 13.00-16.00 |
П'ятниця | 8.30-10.00 | 10.00-12.00 | 8.00-8.30 16.00-16.30 | 13.00-16.00 |
Психолог здійснює психолого-педагогічний супровід освітнього процесу з метою забезпечення нормального розвитку дитини (у відповідності з нормою розвитку у відповідному віці).
У функції шкільного психолога входить: психологічна діагностика; корекційно - розвивальна робота; консультування батьків і вчителів; психологічна освіта; психологічна профілактика.
Психологічна діагностика включає в себе проведення фронтальних (групових) та індивідуальних обстежень учнів за допомогою спеціальних методик. Діагностика проводиться за попереднім запитом вчителів або батьків, а також за ініціативою психолога з дослідницькою або профілактичною метою.
Корекційно-розвивальні заняття можуть бути індивідуальними і груповими. Заняття включають в себе різноманітні вправи: розвиваючі, ігрові, малюнкові та інші завдання – залежно від поставлених цілей і віку школярів.
Консультування батьків і вчителів– це робота за конкретним запитом. Психолог знайомить батьків або вчителів з результатами діагностики, дає певний прогноз, попереджає про те, які труднощі можуть у майбутньому виникнути у школяра в навчанні та спілкуванні; при цьому спільно виробляються рекомендації по вирішенню виникаючих проблем і взаємодії зі школярем.
Психологічне просвітництво полягає в тому, щоб знайомити вчителів і батьків з основними закономірностями й умовами сприятливого психічного розвитку дитини.
Всі перераховані вище функції шкільного психолога дозволяють дотримуватися в школі психологічні умови, необхідні для повноцінного психічного розвитку і формування особистості дитини, тобто служать цілям психологічної профілактики.
Робота шкільного психолога включає в себе методичну частину. Психолог повинен поглиблювати свої теоретичні знання, знайомитися з новими методиками. Психодіагностичний прийом вимагає вміння обробки та узагальнення отриманих даних. Шкільний психолог перевіряє на практиці нові методики і знаходить найбільш оптимальні прийоми практичної роботи.
Питання, з якими можна і потрібно звертатися до шкільного психолога:
1.Труднощі у навчанні;
2.Взаємини у класі ;
3. Взаємовідносини з батькам;
4. Вибір життєвого шляху;
5. Саморозвиток.
Коментарi